Скачать через торрент Red Orchestra 2: Герои Сталинграда Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad Игра для ПК (PC) бесплатно torrent

Статистика раздачи
Размер:  6.12 GB   |    Зарегистрирован:  4 года 11 месяцев   |    .torrent скачан:  780 раз   |   
Раздают:  1  
   
Загрузка...
 
Автор Сообщение

Schweppes




    Дата выхода: 2011 г.
    Жанр: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
    Разработчик: Tripwire Interactive
    Издательство: 1C Publishing / 1C-СофтКлаб

    Тип издания: Лицензия (Steam-Rip)
    Язык интерфейса:
    Язык озвучки:
    Таблетка: Присутствует (RELOADED)


    Операционная система:
    Процессор: Dual Core с тактовой частотой 2,3 ГГц или лучше
    Память: 2 Гб
    Видео: NVIDIA GeForce 7800 GTX/ATI Radeon HD 2900 GT или лучше с 256 Мб
    Звук: Звуковое устройство совместимое с DirectX 9.0c
    HDD: 8 Гб


    «Red Orchestra 2: Герои Сталинграда» — продолжение знаменитой игры Red Orchestra: Ostfront 41-45, одного из лучших тактических многопользовательских шутеров о Второй мировой.

    Игра посвящена важнейшему сражению, которое стало поворотным моментом в великой войне, — Сталинградской битве, а также связанным с ней боевым операциям, проводившимся как советскими, так и германскими войсками с июля 1942 года по февраль 1943 года.

    Проект создан на графическом движке Unreal Engine 3. Современные технологии позволили не только воплотить на новом уровне геймплей, представленный еще в Red Orchestra: Ostfront 41-45, но и сделать его еще разнообразнее. Преображенный игровой интерфейс позволит новичкам без труда освоить управление. А пристальное внимание к историческим и техническим деталям обеспечивает невероятный реализм сражений.

  • Современный мультиплеер. Сложный и брутальный геймплей оригинальной игры усовершенствован и оптимизирован. При этом многопользовательские режимы легко узнаваемы. «Перестрелка» — вариант командного боя от Tripwire; «Обратный отсчет», в котором персонаж не может возрождаться; режим «Территория», популярный среди сотен тысяч поклонников Red Orchestra: Ostfront 41-45, — все они рассчитаны на большое количество участников и поражают невероятной динамикой и накалом страстей.
  • Боевая подготовка. Прежде чем вступить в сетевые баталии, стоит отточить мастерство стрельбы и другие боевые навыки в двух кампаниях для одиночного прохождения — на стороне СССР или Германии. Благодаря взаимодействию с открытым миром путь каждого игрока будет уникален.
  • Храброе сердце. За успешное выполнение заданий бойцу присваивается звание героя: во время битвы он будет вдохновлять союзников на подвиги и наводить страх на противников. Герой отличается от рядовых солдат не только внешне — он получает в свое распоряжение самое лучшее оружие и снаряжение.
  • Под надежной защитой. Для решения тактических задач во время битвы можно использовать различные укрытия, откуда удобно вести огонь по противнику — прицельно или же вслепую. Вид от первого лица при этом сохраняется.
  • Битва за Сталинград. Вниманию игроков предлагается захватывающий сценарий, позволяющий принять участие в грандиозных исторических событиях, которые впервые нашли отражение в компьютерной игре.
  • Как на войне. Игра выделяется реалистичной графикой и физикой, которая учитывает множество важных деталей, включая законы баллистики, отличительные черты ранений различными пулями, особенности человеческого дыхания, фокусировки взгляда, ношения того или иного оружия и многое другое. Столь тщательно вооружение времен Второй мировой не проработано ни в одной игре.
  • Для тех, кто в танке. Игроки получат возможность испытать, каково сражаться в составе танкового расчета. Детальная трехмерная модель интерьера могучей боевой машины, полный экипаж под управлением ИИ, продвинутая система учета параметров брони и получаемого урона — все это составляет уникальную виртуальную модель танка.
  • Боевой дух. В этой игре каждый непременно ощутит себя самым настоящим солдатом, участником одной из самых масштабных и кровавых битв в истории человечества и прочувствует, как сильно настроение бойцов влияет на ход сражения. Побеждают решительные и сильные духом!
  • Не просто статистика. Постоянный учет совершенствования навыков и способностей, наград и достижений является мощным стимулом, помогая эффективнее сражаться. И, конечно, боевые успехи влияют на глобальный рейтинг игрока.


    Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
      1. Скачать раздачу
      2. Распаковать игру используя RO2HS.RU-R.G.Игроманы.exe
      3. Скопировать содержимое папки Crack (RELOADED) в папку с игрой (...\common\red orchestra 2\)
      4. Запускать игру с ROGame.exe (...\common\red orchestra 2\Binaries\Win32\)

  • Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (от 30.12.11)
    • red orchestra 2 russian.ncf - v8
    • redorchestra2client.ncf - v34

    Steam-Rip полностью идентичен активированной через Steam, обновлённой до последней версии лицензионной копии игры от 1С-СофтКлаб. Игра упакована с оригинальной структурой и ncf-файлами.

Релиз группы - R.G. Игроманы


Трекер:  [ 30-Дек-2011 21:56 ]

  

Скачать .torrent

Размер .torrent файла 17 KB


Размер: 6.12 GB
Хэш (hash) релиза: 41f85d77161ba94d8636b5027fd5fc75aeec404e
Подписка на обновления:

star3

в инете играть можно нет

JIistik

C такой оптимизацией и сингл не поиграешь

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v11). Докачивать ~600 МБ.
Просьба перекачать торрент-файл.
Bug Fixes
-Fixed a bug where players could spawn without a class
-Fixed a bug with auto reloading when using a manual bolt rifle
-Minor performance improvements

Level/Gameplay Fixes
Pavlov's House
-Added wall to block line of sight to one of the Allied tank spawns
-Allies now correctly get a forward spawn when capturing Zab's House
-German spawn protection was toned down to prevent Allied attackers in inside of the Voyentorg from being killed by spawn protection when objectives changed hands

Commissar's House
-Gave Allies 40 more reinforcements
-Default Allied spawn in more directly in line with Building 81
-Moved one of the initial Axis spawns back further from the Water Refinery
-Increased spawn protection and no artillery volumes for Allies
-Various cover fixes

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (red orchestra 2 russian.ncf - v4). Докачивать ~800 МБ.
Просьба перекачать торрент-файл.

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v13).
Просьба перекачать торрент-файл.

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v15). Докачивать ~450 МБ.
Просьба перекачать торрент-файл.
- Significantly improved VOIP system
- Optimized Fallen Fighters map
- Fixed some Single Player spawn issues
- Various crash fixes for server and client
- Client performance optimizations
- Fixed Hit indications when manual bolting is turned on

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v19 | red orchestra 2 russian.ncf - v6). Докачивать ~3.4 ГБ.
Просьба перекачать торрент-файл.
Обновление русской локализации

Stats
-Fixed stats and acheivements being awarded when they shouldn't have been and sometimes not saving stats on ranked servers. This requires a global stat and achievement reset which will be happening soon.
-Fixed several number display issues in the profile menu and after action report
-Honor, class, and weapon experience are all currently doubled to help make up for stats lost to the reset
-A new achievement has been added which is unlocked simply by playing RO2 during the double xp for players affected by the stat reset

Gameplay
-Reloading can be interrupted by melee or switching weapons
-Fixed quick grenade not returning to the previously equipped weapon
-Fixed team wounding counting as kill
-Fixed kill assists not showing up all the time
-Fixed Countdown Time to Beat being always 0
-Fixed timers showing wrong numbers in the single player campaign
-Fixed tank AI being able to see through smoke
-Fixed tank cannon smoke shells not blocking any AI vision

Stability & Performance
- Major optimization pass on all maps should increase performance across the board
- Reduced Alt-Tab crashing
- Fixed post-processing preset resetting itself in the video settings menu
- Fixed glowing outline/rainbow colors around the screen for certain machines
- Fixed a bug causing all audio to cut out after a map change
- Graphical improvements to environments, weapons and vehicle interior - areas or vehicles/weapons not in direct sunlight now have working specularity which will help make normal maps more visible and textures to look less flat
- New Umbra release and optimization
- General CPU optimizations

Server
-Fix for commandline setting of webadmin values not saving after multiple map changes

Hellwn

Как игра?

pupsik8246

КАЖДАЯ ИГРА КОНЕЧНО НА ЛЮБИТЕЛЯ,МНЕ ХВАТИЛО 20 МИНУТ
 !  Schweppes:
п. 2.17.

ENp

Ребят, а подскажите как установить игру? скачал, а там не вижу установщика или ярлык для запуска игры? Или это только обновления для игры, которые нужно скопировать в папку с игрой?

Schweppes

ENp
Игра уже установлена. Далее смотрите спойлер "Установка / Запуск".
Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v20). Докачивать ~20 МБ.
Просьба перекачать торрент-файл.

ENp

Schweppes писал(а):

ENp
Игра уже установлена. Далее смотрите спойлер "Установка / Запуск".
Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v20). Докачивать ~20 МБ.
Просьба перекачать торрент-файл.
Спасибо, разобрался, все работает. Отличная сборка!

Schweppes

Игра в раздаче обновлена (redorchestra2client.ncf - v22 | red orchestra 2 russian.ncf - v7)
Таблетка в раздаче обновлена

Просьба перекачать торрент-файл.
- Обновлена русская локализация

- Исправлен баг, когда после респауна оружие не реагировало на первое нажатие кнопки "огонь"
- Статистика игрока теперь будет сохраняться в конце каждого раунда, а не в конце матча.
- Небольшие поправки опыта для получения высокого уровня чести.
- Сделана консольная команда для сброса статистики, которая выглядит так "ResetStats (ваш ник стима)" Без скобок и без кавычек.
- Исправлена проблема с музыкой когда она менялась слишком часто при изменении морального состояния.
- Исправлены нейтральные точки захвата, которые отображались на компасе как принадлежащие русским.
- Исправлена проблема с черным экраном при подавлении / ранении в не английских версиях игры.

Schweppes

-Fixed a bug where when trying to switch the spectating view mode it would also switch the player being viewed
-Fixed an issue with specating where you could go into locked third person view even when the specating was restricted to first person only. Should also fixed getting first person spectating views in vehicles
-Fixed not being able to type in foreign languages

Server Admins
-Added functionality so that players that join as "Spectators Only" can have access to unrestricted views. This can be disabled by setting bLockTrueSpectatorsView=true in ROGame.ini
-Added a new setting for use when the "Ready Up" system is enabled (for instance ready up is enabled by default for countdown) - bAllPlayersMustReadyUp which can be set in ROGame.ini. If true, all players must ready up to start a match (or the PreStartDuration counts down - note if PreStartDuration is 0 the match will never start till all players ready up with this set true).
-Added the ability for the "Custom" game mode settings to allow the limiting of character class ranking, and the limiting of weapon progression

Using these settings server admins running the Custom game mode setting can limit the maximum ranking levels which will limit class ability upgrades, weapon functionality upgrades, and weapon unlocks (such as the MkB42, AVT40, Semi Auto Sniper Rifles, etc). Setting MaxClassRank in ROGame.ini or in the webadmin to any value greater than zero will limit the class ranks to the specificed level. Valid override values are 1-5 (1 limiting to Raw Recruit, 5 limiting to Hero). Setting MaxWeaponProficiencyLevel in ROGame.ini or in the webadmin to any value greater than zero will limit the weapon proficiency upgrades to the specificed level. Valid override values are 1-51 (1 limiting to no weapon upgrading, 26 will limit the game to the first tier upgrades (PPSH drum mag, etc) but not allow further major upgrades). Note, these settings are only allowed in the Custom game mode setting and will take a server out of ranked status (since the server admin is essentially overriding the ranking system).

SDK Functionality/Fixes

-Disabled the steam game overlay for the editor. This was causing the editor to crash when launching through steam.
-Fixed a crash compiling .uc files.

To create a mutator or gametype mod use the UE3 process (same as UDK, UT3)
1) Find RO2 in My Documents and place your .uc files in My Documents\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Src\MyModName\Classes.
2) Add ModPackages=MyModName to [ModPackages] in ROEditor.ini
3) Run the game with ?Game=MyModName.MyGameType -useunpublished
4) Publishing support is coming soon (note Mutators can be run offline, but aren't supported for servers yet)

For more details on the new clan/server functionality please head to the forums: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=70437

We are continuing to isolate performance hits and reduce our overall rendering thread bottleneck.
Игра упакована в простой инсталлятор.
Добавлена таблетка от PROPHET.

dimka009

а как поменять то язык? спрятано на самом видном месте?

Schweppes

-Initial implementation of demorecording to support clan play and server admins
-Fixed a server crash in garbage collection that would sometimes happen when changing maps
-Fixed an animation bug causing gun sights to become misaligned
-Fixed main menu movie corruption (random green squares) when going to/from fullscreen when the startup movies are playing
-Fixed dynamic shadows for fixed MG's not being visible when deployed
-Drastically reduced occurrences of the "double ironsights" issue
-Fixed exploit where players could hide window curtains, etc. by changing their world texture group lod bias
-Fixed bullet decals being completely black in low texture settings
-Fixed black scope textures on Panzer IV
-Fixed interaction icon showing during transitions to a seat inside a tank
-Fixed object and object material popping when you start or stop sprinting
-Added showing the name of the player you are spectating on the hud
-Testing a new fix for the bug where sound would cut out on map change

Notes on Demo Recording:

First pass implementation of demorecording. This should be considered an "Alpha" implementation, as only certain functionality is hooked up. This early implementation has been created to help support clan play and help server admins finding/catching cheaters. Here is what works/doesn't:

What works:
- Basic server side demo recording: you can record a demo on a server which can be played back on a client. This demo essentially records the net traffic for the gameplay that is sent by the server and then plays it back on the clients. So when the demo is played back on a client you essentially get the same views you would have as if you were spectating a match in real time.
- Third and first person player spectating as well as viewpoint and free roam spectating
- An added "Aiming Info" toggle which will show where the spectated player is looking, and where they are aiming (which with free-aim can be two different places)
- Most sounds play
- Added displaying the specated player's name on the hud. Works with demo recording and standard spectating

What doesn't work or isn't implemented
- Rewinding
- Showing the first person weapon
- Some sounds will not playback in the demo (battlechatter)
- Have not tested with vehicles
- Client side recording
- Have not tested what the maximum length of a demo can be
- Older demos may not work properly with newer builds of the game
- Pretty much anything else

How to use it
- On the server through webadmin or through admin console commands use the command "demorec " to start recording the demo
- When you are done recording the demo through webadmin or through admin console commands use the command "demostop" to stop recording the demo
- In the ROGame\Demos folder you will find your demo files. Copy the demo file(s) to the same location on a client machine
- Start up Red Orchetra 2. At the console type "demoplay " to view the demo

This build will go live shortly. Servers will have to update.
Таблетка обновлена

Schweppes

- Occlusion performance is improved, especially when indoors and/or using a sniper scope
- Changes to audio memory usage. PCs with lots of memory (3 GB, 64 bit OS) will use up more system memory but this should reduce hitching and improve performance for some users.
- Fixed a crash that was introduced in the last patch on some hardware configurations
- Fixed another cause of the double ironsights bug

Таблетка обновлена
Обновление для прошлого релиза (оригинальные файлы)

Schweppes

Map Balance
- Reduced Elite Riflemen and Assault roles on all maps.
- Fixed various spawn camping issues on all maps.
- Apartments - Added additional allied spawn after capturing the first set of objectives
- Barracks - Fixed an exploit that allowed you to get into a wall
- Fallen Fighters - Added missing spawn on squad leader spawns to sewers and trenches
- Grain Elevator - Added a spawn for the Allies that is on the 4th floor. This for when the allies are defending the Foothold
- Spartanovka - Fixed a issues with spawn protection incorrectly showing up when one of the objectives was captured in the 16 player version.
Also fixed an Allied spawn not working correctly on the 16 player version.

Performance/Stability
- Reduced the fps hitch during first spawn
- Improved the frame rate smoothing video setting to give more stable FPS
- Fixed memory spike when changing teams in the role selection menu
- Improved physics performance (removing another cause of hitching)
- Fixed a crash when device was lost

Other
- Fixed a wall exploit while leaning
- Satchel objectives can now be 'captured' by destroying the target
- Fixed getting kicked for idling if the server has set MaxIdleTime when reinforcements have run out, or when dead in countdown mode.
- Fixed momentary green scope texture when taking over a bot with a sniper scope.
- Fixed a bug where tank crew members would be invisible the first time they unhatch from the driver seat
- Tank geometry should no longer disappear after being killed as a tank crewman
- Several problems with the hero rank have been addressed (Enemy loadout weapons not showing up, losing hero status after death, UI refinements,
etc...)
- Launching the game the first time will add a setting, HUDTipsLevel, to ROGame.ini. Changing this will reduce the amount of text tips that appear on the HUD (0 - All Tips, 1 - Moderate Tips, 2 - Few Tips).
Looking for feedback and later on we may add it as a menu option.

Обновление для прошлого релиза (448.18 MB) (оригинальные файлы)

JIistik

Я качал, когда она ток вышла. Были жуткие тормоза. Щас это поправили уже, или проблема у меня была?

Schweppes

JIistik
Много чего исправили и тормоза в том числе.

Schweppes

General
• New achievement Fighting The War on Christmas - Participate in a successful territory capture on Commissars House
• Improved CPU performance for all players
• Spectators will now respect the server's roaming restrictions if the viewed player is killed
• Fixed occasional crash when changing teams in the role selection menu
• Weapon upgrades that have been unlocked no longer have a lock icon next to them in the profile menu

Countdown
• There is now a 5 second timeout after using a reinforcement wave in countdown. This addresses problems where several waves get used up at once.
• If the last player alive is still bleeding out they will now be able to live out their last few seconds before the round ends

Territory
• Fixed the round end screen not displaying if the spawn select menu is open

Server
• Servers that become unranked will now attempt to become ranked again after the map changes. We are still working on fully solving the issue with some servers going unranked, but this will help improve the issue.

Обновление для прошлого релиза от 22.11.11 (144.24 MB) (оригинальные файлы)

Хотите добавить комментарий к записи скачать торрент Red Orchestra 2: Герои Сталинграда Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

!Обратная связь